Ocean Rafting

Második sznorkelezős túrán a nagy hajót kicsire cseréltük. Egy 25 fős 500 lóerős motorcsónakkal mentünk ki a Hook szigethez sznorkelezni, sajnos a sok esőzés és a magas árapály miatt nem volt tökéletes a víz tisztasága. Ilyenkor kell neki egy 3-4 nap, mire kitisztul. Ennek ellenére megint láttunk teknőst, nagy halakat is, illetve rengeteg apró színes halat és korallt. Szerencsére nem voltak medúzák, jobban élveztük mint a Lady Musgrave lagúnában. A víz alatti felvételeket Will készítette, aki útközben is szórakoztatott minket. Pont olyan, ahogy a kép alapján elképzelitek, legyen elég annyi, hogy az ‘I need a dollar’ című számmal indította a hajón a zenét.

Az úszós részt a strandolós követte, a Hook szigetet elhagytuk és a Whitsundayen (a legnagyobb sziget) kikötöttünk a Hill Inlet Lookouthoz. Nagyon jó volt, hogy egy hátsó öbölből mentünk fel a kilátóba, így először fentről láttuk meg a Whitehaven Beachet és a hosszú keskeny öblöt. Nagyon tiszta kvarchomok az egész, így a homok egyáltalán nem volt meleg és jó volt a tapintása is. A parton ebédeltünk, majd több mint egy órát sétáltunk a sekély vízben. Egy csomó kis cápát láttunk (veszélytelenek), ráják is vannak, de sajnos abba nem botlottunk bele.

Visszafele úton elég nagyok voltak a hullámok, Sarah nyomta neki rendesen, siettünk, közeledett egy vihar. Mielőtt beértünk a kikötőbe egyik pillanatról a másikra lett 10 fokkal hidegebb a levegő, szerencsénkre az eső még azt is megvárta, hogy beüljünk a kisbuszba és csak utána kezdett el esni.

Hely megtekintése nagyobb térképen!